Going Oslo tomorrow!

2010-09-09 17:13:28
kategori: Everyday life   [2] kommentera

Svenska: Ja jag lär inte skriva något på hela helgen med tanke på att jag åker till Oslo i morgonbitti kl 5 på morgonen. Jag hoppas bara att jag inte blir sjukare än jag är just nu.  Känner mig riktigt hängig.

Ha en bra helg iaf folk!



English: Well i wont be able too write anything this weekend beacuse im going to Oslo early tomorrow morning.
5 a clock! I hope i wont get more sick then i already am.

Have a wonderful weekend people!

 


True Blood Crew http://truebloods.se

Såg att du gillar True Blood, våran blogg handlar bara om serien och även det senaste om säsong 3 & 4!



// www.truebloods.se

2010-09-11 13:27:15

good job please keep on the good work

2011-03-21 07:58:03



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page