No internet for a few days!

2010-09-24 12:53:28
kategori: Everyday life   [1] kommentera
Svenska: jaja ikväll blir det att packa ihop alla kläderna i byrån och annat små plock för i morgon bitti klockan 09:30 kommer våran bärhjälp och då flyttar vi till nya lägenheten! I sammaband med detta kommer jag inte ha något internet på några dar så kommer därför bara vara nåbar på telefonen! :o

- Hoppas att Johan tar sig hit efter träningen ikväll. Saknar han!
Imorgon kväll ska vi på trubadur kväll och äta middag! :)
~ Ha en underbar helg!



English: Yeayea tonight im going to pack down all my clothes and some more stuffs beacuse tomorrow morning at 9:30 our "carry help" for the big furnitures. So tomorrow im going me and my family moving too the new apartment abd beacuse of that i wont have internet for a while. ^^

- I hope Johan is coming to me after his traning tonight. miss him!
And tomorrow night we going out for dinner. :)
~ have a wonderful weekend

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



SISTA DAGEN FÖR ANMÄLNING ÄR IDAG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

2010-09-24 13:16:59



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page