shopping freak!

2010-09-07 16:48:35
kategori: Everyday life   [1] kommentera
Svenska: Jag känner att jag har börjat blivit shopping galen. Tror jag varit handlat något på stan varje dag i en vecka nu. Kanske borde börja lugna ner mig?

Det som skall införskaffas är:
- en ny säng
- tatuering
- färga håret


 ~ Köpte dessa leggings förra veckan (Y)



English: Oh god i really feel like a shoppholic right now. I have bought something in town each day for a week now. Maybe i should take it slow for a while?


Things that im gonna get right now:
- a new bed
- a tatto
- and color my hair


~ bought this leggings last week (Y)


Marky

Wow. those legging thingies look fucking hot.

2010-09-07 17:14:18



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page