Tattoo on monday

2010-09-18 20:54:03
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Svenska: Ringde Mia nyss och fråga om hon kunde ringa till sin vän och fixa tatuerings tid. Fem minuter efter jag lagt på så ringer hon upp och säger jag fick tid redan på måndag!! Så nu är vi pepp och ser fram emot måndag kväll! (Y)

Bilden; är en inspirations källa till min tatuering. Kommer ju inte se ut som denna.
Men vill ha något liknanade.



English: I just called Mia and asked if she could talk with her tattoo friend and get a time. Five min after i hang up she called me again and said i got a time on monday! So now im happy and i cant wait until monday night! (Y)

Picture: its a inspiration of my tatto. It wont look like this one but i want something like it.






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page