Paranormal Activity 2

2011-01-28 20:39:57
kategori: Movie & TV   [4] kommentera
finally saw this shit!
And i say - Never again in the dark, alone, with a headset on!


Fin blogg du har!

Hur har din fredag varit??

kram

2011-01-28 21:28:36

mm kpop r najs men jag är med utav en jpop addict. eller addict och addict. jag är såld på Utada Hikaru ^^ hört om henne? jag är lite fascinerad över hennes skapande process och låtarna haha

När det gäll inlägget ovan. Jag klara itne av att se sådant. kan inte sova för att jag tror att någon står vis sängändan och kollar... jag vågar inte kolla efter heller :( haha... Det värsta jag var med om var en gång då ja och tre vänner såg på the ring tillsammans. Vi satt inne i mitt och sedan när filmen var klar skulle vi gå ut ur köket. Jag var sist ut och dem väntade på mig vid dörren från mitt rum. Jag stängde av teven med dosan och gick några steg från sängen. Då satte den igång sig själv och det var myrornas krig... creepy!

2011-01-28 22:21:53

gah! hoppas att det var okej med fetstilen i kommentaren... hehe tänkte att det inte gjode så mkt när det bara var tre ord...

2011-01-28 22:22:52
sara

Finally ;)

2011-01-29 15:03:44



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page