Taeyang ♥

2011-01-31 18:45:16
kategori: Korea   [1] kommentera
Yeees, my man is AWSOME!
- think im gonna make a new blog design! ;3


hårdare? kan du inte ge ngt exempel på en bra grupp förutom de som du skrivit om?

Jag brukade lyssna på Jrock en hel del när jag var yngre men nu lyssnar jag på väldigt mkt electropop aktigt. Jag tröttnade på hur Jrocken är uppbyggd. kan inte förklara det bättre än så haha.



Ja jag älskar egentligen också skräckfilmer men just sådana som paranormal activity klarar jag inte av för att det är lite mer verklighetsförankrat så att säga. Jag tycker om att man får en liten kick av att se det. Men fan vad rädd jag är under filmerna haha!

2011-01-31 19:07:38



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page